Peter-en-Margareth.reismee.nl

Delay

Dag één.

Om 4.30 uur de wekker gezet, weinig geslapen ???? Paps zou om 5.30 uur komen om ons samen met Manon en John naar Schiphol te brengen. Keurig op tijd aanwezig voor vlucht KL 0605 met een vertrektijd van 9.50 uur. De vlucht was iets vertraagt maar 10.30 uur zaten we in de lucht. ??

Goed en wel geïnstalleerd laat de captain weten dat er een technisch mankement is waardoor we terug naar Schiphol gaan. Voordat dat gaat gebeuren moet er eerst kerosine geloosd worden. Het vliegtuig is te zwaar om te landen. Na twee uur rondjes gevlogen te hebben konden we landen en er kwamen direct na de landing monteurs aan board. Nieuwe computer geïnstalleerd voor het elektrische circuit en off we go again!

Het was inmiddels 14.45 uur. En we zijn geland in San Francisco om 15.25 uur (lokale tijd). Een tijdsverschil van negen uur.

De eigenaars van de B&B, die wij voor zes dagen huren, zijn niet aanwezig maar hebben keurige instructies achtergelaten. We zijn binnen! Eerst douchen en daarna toch nog even het park in aan de overkant. We zijn inmiddels wel bijna 24 uur wakker maar anders slapen we vannacht (weer) niet.

Morgen ons vervoer ophalen voor de komende zes dagen. Foto's volgen.

Allemaal een fijne dag, Peter en Margareth.

Marlies

De start was dus niet optimaal te noemen. Laat dit dan eht enige zijn en dat alles voor de rest z'n gangetje gaat???? Hopelijk komen jullie een beetje bij van het weinig slapen, zodat jullie lekker kunnen genieten!!

Betty

Wat leuk om jullie zo te volgen... Hoop dat dit het enige was wat niet soepel is verlopen. ???? dat de rest alleen maar genieten mag zijn voor jullie.. ???? ????