Peter-en-Margareth.reismee.nl

Highway one

Dag twee

Gisterenavond nog even kennis gemaakt met Tom en Saralie, eigenaars van de B&B, wat een kleurrijke mensen. Allebei een fulltime job buiten de B&B dus 's avonds maar even bijkletsen.

Vannacht goed geslapen! Dat komt goed uit want vandaag wordt ons vervoersmiddel gebracht voor de dagen in San Francisco en we hebben plannen om te gaan toeren. Stipt om 11.00 uur staat hij voor de deur met een supergave Indian ????. Fototoestel mee ( ik krijg verdorie de WiFi niet compatibel met mijn iphone dus foto's volgen) en lekker toeren!

Er zit een navigatie bij, Santa Cruz ingetikt en rijden! Ik zat als een koningin achterop in een geweldige stoel. Toch maar wel mijn jasje aangedaan alhoewel het 27 graden was. In Santa Cruz even een pi(t)sstop bij een bakery voor koud vitamine water een pumpkin-pecan muffin, blueberry muffin, applecake en een restroombezoek. Heerlijk even op het terras in de schaduw gezeten.

Vervolgens richting Davenport waar we onderweg op highway 1 een strandje zagen waar we gestopt zijn. Even over het strand gelopen en gekeken naar de golven en vele surfers in de Pacific, prachtig om te zien. Verderop gestopt om te tanken maar dat bleek nog niet vanzelfsprekend. Bij een "mall" nog even een adapter (we dachten dat we een goeie mee hadden) en wat souvenirs meegenomen. De man van de shop was zeer spraakzaam en stond versteld van Peter zijn Engels. Peet zei; I think i've been an American two lives ago en vroeg hem gelijk waar je een lekkere hamburger kon kopen. Vijf minuten later zaten we bij de Burgerking ????.

Het was inmiddels 18.00 uur geweest dus spits on HWY1 dus besloten we rustig aan te doen. Rond 19.15 uur achteraan gesloten maar, behalve bij de stoplichten, geen file meer gehad. Het begon al te schemeren met een rode ondergaande zon waar ik zo van genoten heb zittend op mijn koninklijke fauteuil.

" Thuis" aangekomen waren Tom en Saralie aan het oefenen voor een uitvoering met nog een aantal mensen. We hebben ons maar even terug getrokken in the hot tub, lekker warm met bubbels. Ik had nog een flesje wijn gekocht en zit nu in het souterrain met een glaasje wijn mijn verhaal te tikken. Hmmm, hij komt wel binnen, 10 %. Laat ik het er maar bij eentje houden ????.

Ik zeg proost ???? op een geweldige tweede dag!

Reacties

Reacties

karin pover

Zo gaaaf lieverds om te lezen dat jullie zo genieten!!!

karin pover

Zo gaaf om te lezen dat jullie zo aan t genieten zijn.Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!