Peter-en-Margareth.reismee.nl

Easy does it......

Na een goede nachtrust zaten we om 8.30 uur aan the pancakes, American dan wel te verstaan. Drie stuks met syrup, whipped Cream, strawberry's and butter. Heerlijk hoor maar we kregen het allebei niet op, zo veel!

Na de indruk van de 'Strip' gisteren hebben we besloten vandaag naar een Mall te gaan. Even een rustige dag vandaag. Dus in the 'Hemi' en op naar Spring Valley, gewoon even lekker slenteren. Dus hebben we wat shirts, sportbroeken gescoord. Voor vanavond boodschappen meegenomen, ik ga zelf koken! Zalm, zoete aardappelen, champions, ui, knoflook en spercibonen. En een fles wijn (1.5 lt!). Daar kan ik wel wat mee.

Dus ben ik lekker aan het koken, oven aan, zalm erin. Uitje in de koekenpan.....gaat ineens het brandalarm af. Ik kon de afzuigkap al niet vinden. Blijkt er ook niet in te zitten, zal wel een demotivering beleid zijn. Afijn, alarm afgezet. Het viel mij wel op dat er niemand kwam. Nou ja, er was ook niets aan de hand.

Om 19.00 uur hadden we afgesproken bij de receptie te staan om naar Fremont te gaan, de straat waar Las Vegas ooit begonnen was. Rond 19.30 uur gIngen we die kant op met een shuttlebus vanaf het hotel. Over 'The Strip' gereden, langs Pawnshop (van de t.v.) en trouwkapelletjes. Alles was goed verlicht (!) dus goed te zien! Nadat de bus was los gelaten op Fremont zou deze om 23.40 uur weer op dezelfde plaats staan om ons op te halen. Dat vonden we eigenlijk wel erg lang dus besloten we te gaan lopen.

We wisten eigenlijk niet goed welke kant we nu terug naar the 'Strip' moesten dus hebben we het maar even gevraagd aan een agent. Het werd sterk afgeraden om te gaan lopen, niet veilig. Ah....vandaar, we dachten dat zij vonden dat het erg ver lopen was. Oké, dan wordt het de bus. Buskaartjes gekocht, zo'n hop-on-hop-off bus, en op naar het Ballagio. Peet wilde toch niet nog een keer met mij trouwen dus dan maar naar de fonteinen.......

Het was prachtig om te zien! Ik heb het gefilmd, elk kwartier begint de show opnieuw. Daarna naar het hotel gelopen, de wijn die ik heb meegenomen ontkurk ik. Even mijn verhaal kwijt voordat ik dingen vergeet. Mijn hersenen krijgen zoveel te verwerken, dat moet allemaal even een plekje krijgen. Voordat we morgen naar Zion vertrekken gaan we nog even langs de Pawnshop. Het filmpje van de fonteinen zet ik op FB, dat krijg ik niet toegevoegd, tot morgen!

Reacties

Reacties

Arno en Mariska

Goedemorgen Peter en Margareth, op zo,n manier wil je toch wel 100 worden! We reizen nog steeds met veel plezier met jullie mee! Easy does it!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!