Peter-en-Margareth.reismee.nl

Bryce Canyon

Vanmorgen dachten we dat het 7.45 uur was dat we wakker werden. Mijn mobiel gaf 8.45 uur aan en die updated automatisch met de WiFi. Later als we dachten maar we zullen het wel nodig gehad hebben.

Gisteren hadden we gekeken waar we eventueel een ontbijt konden scoren. Naast de Lodge zat een kleine bakery, waar ook fudge , chocolade, souvenirs (what else...) verkocht werden. We staan er voor de deur maar is gesloten! No worries want verderop zijn nog meer restaurants die breakfast serveren. Heerlijk weer scrambeled eggs met toast and fruit! En koffie natuurlijk, al is de koffie niet als thuis. Maar thuis hebben we niet zo'n uitzicht! Hier laat je wat, daar vind je wat!

Deze was voor één nacht dus alle spullen alweer in de 'Hemi' gezet zodat we direct kunnen uitchecken. De shuttlebus naar Zionpark gaat elk kwartier dus we hoeven niet lang te wachten.. Bij het wachten op de bus staan we achter een Nederlands stel, what do you know....Nederlanders kom je overal tegen. We raken aan de praat en ook hun doen een rondreis, was leuk om even ervaringen te delen. We besluiten bovenaan te beginnen en bij elk viewpunt uit te stappen voor foto's, ook hier en bij elk punt is het weer prachtig!

Om een uur of twee richting ons volgende logeeradres gereden, Bryce View Lodge. Dus ook Bryce Canyon. De GPS kan het niet goed vinden, stuurt ons te ver. We waren dus al op het hoogste punt (einde)van Bryce Canyon, ruim 2700 mt. Dus van daaruit ook terug naar beneden verschillende stops gemaakt. Bij Bryce Lodge toch maar even gevraagd waar Bryce View was. Blijkt net buiten het park te zijn. Ingecheckt, verderop eten gehaald en op de kamer opgegeten. We hebben weer genoten van een prachtig uitzicht en weer zo anders als de andere parken!

Morgen naar Arches, met als logeeradres Moab, Utah.