Peter-en-Margareth.reismee.nl

On the road

Housekeeping, klop klop klop, Housekeeping, klop klop klop, WTF? Ik kijk op mijn telefoon 7.45 uur. Housekeeping doet de deur open (een kier) en gelijk weer dicht, sorry, sorry! Ik kijk Peet aan, uitchecken was toch 11.00 uur? Jazeker! Normaal hang je een kaart aan je deur, don't disturb, maar 7.45 uur? Sorry hoor! Nou ja, we zijn nu toch al wakker, gelijk maar douchen en aankleden. We wilden toch op tijd weg want we moeten best een stuk rijden.

Vandaag rijden we naar Moab, vlakbij Arches, ook weer zo'n prachtig park! We rijden vandaag 457 km, ongeveer 5.30 uur rijden. Onderweg is het beeld (van de foto's)niet anders, geweldige vergezichten, zoveel soorten en kleuren bergen en rotsen! We kunnen er geen genoeg van krijgen.

Onderweg stoppen we bij een coffeeshop, in de buurt van Boulder. De koffie die je in het hotel zelf kan zetten is niet te zuipen. Vanmorgen heeft Peet 2 verpakkingen, waar normaal per verpakking voor 4 kopjes water bij moet, en voor twee kopjes water erbij gedaan. Dat was wel beter maar het blijft waterige koffie. Deze koffiestop had heerlijke koffie, doe mij nog maar een bakkie!

Er staan ook twee vrouwen bij de counter die ons hoort praten en zeggen, goedemorgen! What do you know......alweer Nederlanders! Zij kwamen hier speciaal voor de koffie omdat deze zo lekker is hier, nou....dat is ie zeker! Zij waren ook op rondreis, met de tent, en vertelde dat zij in Yellowstone sneeuw hadden gehad!

We zitten lekker te teuten komt er een motorrijdster aan, hoort ons praten, en zegt ook goedemorgen, nou ja! Zij blijkt in haar eentje op rondreis te zijn en woont in Santa Fé! Stoer hoor! Ze vertelde dat er één keer geen plaats was op een camping en ergens onderweg haar tent heeft opgezet omdat ze niet meer verder kon (zo moe). Lijkt mij doodeng en als het hier donker is, is het ook echt donker!

Na de heerlijke koffie en mede nederlanders gedag gezegd te hebben vervolgen we onze weg naar Moab.

Rond 18.00 uur komen we aan bij Big Horn Lodge Moab en checken in. We besluiten lekker te gaan eten bij Grill Moab, zit ernaast!

Genoeg voor vandaag, morgen Arches!

Karin pover

Nou ja zeg wat gezellig al die nederlanders. Dat verzin je toch ook niet!