Peter-en-Margareth.reismee.nl

Get in the chopper.....

Vandaag was AWESOME!!! We hadden gisteren een helikoptervlucht geboekt voor 9.30 uur, we moesten om 9.00 uur aanwezig zijn. We waren natuurlijk op tijd! Gemeld bij de balie en er bleek, bij de Tour die we eigenlijk wilden boeken, twee mensen geannuleerd te hebben! Nou.....die wilden we wel! Deze vertrok om 10.00 uur, we hebben nog wel even de Lodge gebeld waar we logeerde dat we iets later waren met uitchecken. Was gelukkig geen probleem dat kon tot 12.00 uur. Dus een awesome vlucht gehad van 50 minuten over de Grand Canyon. Pas dan zie je de enorme omvang van één van de zeven wereldwonderen. Echt prachtig!

Na dit zeer indrukwekkende uur zijn we terug naar de Lodge gereden om uit te checken, mooi op tijd. Het was erg druk in het park dus besloten we bij een viewpoint nog even te kijken en een broodje te eten om daarna onze weg naar Sedona te vinden.

Onderweg naar Sedona nog even een stop gemaakt bij Starbucks, ze hebben hier zelfs een drive-thru! De Amerikaanse koffie is heel waterig dus een lekker bakkie salted caramel mocha gaat er wel in. Lekker buiten in het zonnetje opgedronken. Verder onderweg was het erg stil in de 'Hemi', onze hersens hadden heel wat te verwerken.

Om 16.05 uur zeg de GPS bestemming bereikt, we zoeken naar een super 8 hotel en deze heet Andante Inn. Lijkt ons niet goed. In plaats dat we binnen even gaan navragen besluiten we door te rijden. Nummers nagekeken, blijken we weer bij dezelfde uit te komen. Toch maar even binnen gevraagd, blijkt de naam veranderd te zijn! Oké, we zijn er. Spullen op de kamer gezet en naar het centrum van Sedona gegaan. Het bulkt er van de souvenirsshops, t-shirts, authentic Navajo sieraden, veel kunst en eettentjes. Het ziet er allemaal heel gezellig uit! Peet heeft zijn laatste item van zijn bucketlist gekocht dus heeft rust nu! Weer terug naar het hotel gelopen, douchen, en even bekomen van een geweldige dag!

Fijne avond!

Arno en Mariska

Ben heel benieuwd wat het laatste item van Peter zijn bucketlist is? Wat maken jullie
een hoop mooie dingen mee. Grand Canyon! Geweldig! Veel reisplezier. Gr.