Peter-en-Margareth.reismee.nl

San Diego

San Diego!! Gisteravond nadat we terug kwamen op de kamer wilde Peet gaan douchen maar de deur zat op slot! Zou er iemand op zitten? Toch maar even de receptie gebeld en er kwam direct iemand aan die het mirakel heeft opgelost. Het slot bleek erg makkelijk 'vast' te zitten. Ik heb voor de zekerheid nog wel even in de kast gekeken....

We hebben online tickets geboekt voor de USS Midway, één van de vier te bouwen aircraft carriers. Uit eindelijk hebben ze er drie gebouwd en de USS Midway was met 18 maanden klaar! Het museum zou om 10.00 uur openen dus waren we daar op tijd. Wat een imposant groot schip! We hebben er wel vier uur rondgelopen, zoveel te zien!

Daarna hebben we langs het water gelopen waar een aantal souvenir en eettentjes stonden. Peet heeft zijn eerste echt lekkere hotdog gehad! Ook staat daar het beeld, unconditional surrender van Seward Johnson. Beter bekend als 'de kus', ter nagedachtenis van de 2de wereldoorlog. De verpleegster die model stond blijkt kort geleden te zijn overleden op 96 jarige leeftijd.

Na al dat geslenter zijn we even terug gegaan naar het hotel om te loungen. Gelijk even kijken waar we vanavond gaan eten. We besluiten naar het steakhouse te gaan waar we vanmiddag voorbij liepen toen we koffie dronken bij Starbucks. Het blijkt een Australisch Steakhouse te zijn waar we heerlijk hebben gegeten, toetje was ook niet te versmaden! Chocolate thunder from down under, alleen de naam al!

We gaan terug naar het hotel want morgen moeten we om 11.00 uur in Los Angeles zijn voor onze VIP Tour bij Universal Studio's. Het is niet zo ver rijden maar je weet maar nooit wat je allemaal onderweg tegenkomt...... Wekker is gezet, we gaan op tijd slapen! Tot morgen.