Peter-en-Margareth.reismee.nl

Hearst Castle

Vanmorgen zijn we naar Hearst Castle geweest, er werd aangeraden vooraf tickets te boeken dus dat hebben we gedaan. Je kan kiezen uit vier tours maar je kan ze natuurlijk ook alle vier doen! Dat doen we niet, we kiezen voor the grant rooms tour. Een tour van ongeveer 1.5 uur. We hebben om 11.10 uur geboekt en we zijn er vroeg, er wordt aangeraden om eerst de film te kijken voor je de tour doet. Het is een autobiografische film over William Hearst, hoe hij opgroeit en het kasteel uitbouwde tot wat het nu is. Gebouwd met oog voor detail en het is vooral groot! We werden met een bus naar het kasteel gebracht, dat alleen duurde al 15/20 minuten. Moet je je eens voorstellen dat je zo een oprijlaan hebt! Het was leuk om te zien!

Rond twee uur reden we van het terrein af om over Highway 1 naar Monterey te rijden. Highway 1 gaat langs de kust met een prachtig uitzicht. We zijn verschillende keren gestopt om wat foto's te maken. Onderweg stoppen we nog even voor wat boodschappen en rond vijf uur melden we ons bij de balie van het hotel, het één na laatste hotel...... We verblijven hier voor drie nachten. De komende drie dagen maar eens even rustig aan doen, lekker naar het strand of zo, de temperatuur is prima. We hebben ook eigenlijk geen plannen gemaakt voor de komende dagen. Gisterenavond hadden we het erover, eigenlijk vinden we het zonde om te slapen want we willen alles zien! Dat gaat natuurlijk niet maar we kunnen wel plannen maken om weer te gaan, om weer andere staten te gaan bezoeken. We weten nu wat we nodig hebben om hier te verblijven. We hebben vier staten bezocht, California, Utah, Arizona en Nevada met allemaal een geweldige natuur!

Morgen onder het ontbijt maar even googlen wat hier zoal te doen is, morgen!

Welterusten!

Arno, mariska en Merel

Wensen jullie een goede vlucht terug naar Amsterdam! Tot gauw en horen graag jullie mooie verhalen.

Marlies

Wat een mooie trips hebben jullie weer gemaakt en het blijft leuk om je verhalen te lezen, met zoveel enthiosiasme geschreven!! Iig wordt het een vakantie met mooie herinneringen en heel veel foto's. Nog even een paar dagen heel veel plezier en weet namelijk niet wanneer ik je laatste verslagen kan lezen. Alvast ook een goede reis terug!!