Peter-en-Margareth.reismee.nl

Fisherman's Warf

Vanmorgen even gecheckt hoeveel graden het was, 12 graden. Dat lekker op het strand liggen wat we gisteren hadden verzonnen wordt 'em niet! We besluiten om naar Fisherman's Warf te gaan, en misschien naar het aquarium. Eerst even voor het ontbijt wat boodschappen doen. We gaan naar het Walmart supercentre in Marina om ook nog te kijken voor wat souvenirs. Je loopt daar gauw zo'n uur of twee in de rondte. Alles in de auto en door naar Fisherman's Warf in Monterey.

Overal kun je je auto parkeren maar nergens wordt MasterCard of Amex geaccepteerd, verschillende parkeerplaatsen geprobeerd maar helaas. Dan maar op zoek naar een ATM om geld te pinnen. Ik leg het mapje met paspoorten op de automaat, zo'n beetje twee meter hoog, om geld in het apparaat te gooien. We lopen weg en worden geroepen. Liggen onze paspoorten nog op de automaat......gelukkig een oplettende burger. Pffff....je moet er toch niet aan denken dat je die nog even kwijt raakt?

We lopen de Warf op en bij alle eetgelegenheden proberen ze je naar binnen te halen en je mag van alles proeven. Peet heeft al een tijd zin in een hamburger en laten ze die nou net niet hebben, alles crab en andere vissoorten......crap! Na koffie gedronken te hebben besluiten we een krentenbroodje te nemen, ligt achter in de auto. We lopen richting aquarium maar komen onderweg een antique store tegen en lopen 'even' naar binnen. Twee verdiepingen vol en ook daar waren we zeker wel een uur binnen, ik ben gek op die ouwe troep!

We hadden hierna niet zoveel zin meer om naar het aquarium te lopen dus liepen we langs de zee terug richting auto. Op de rotsen lagen zeehonden te luieren en we zagen een pelikaan!

Gisteren bij de Safeway hadden we 'take out' gezien en dat gaan we halen, geen hamburger. We hebben dit keer op de hotelkamer gegeten.

Ik hoop op een stranddag morgen, Het is heerlijk weer hoor maar net even te koud voor het strand. We zullen zien....

Karin pover

Das raar dat t er zo koud is ......