Peter-en-Margareth.reismee.nl

Back to the future......

Gisteren geen verhaal, ik had gewoon eens niets te vertellen. Misschien zijn mijn hersens aan het resetten van het natuurgeweld wat ik gezien heb, alles in vakjes en hokjes aan het plaatsen, voorbereidend op het einde van een prachtige vakantie. We hebben verschrikkelijk geslapen en rustig aan gedaan, that's it! Een hele rare dag!

Vandaag, de laatste rit! Het is nog geen twee uur rijden van Monterey naar San Francisco. Hello again, San Francisco! Waar we begonnen eindigen we ook. Heel gek maar alles ziet er ineens bekend uit, een soort déjà vu.

Vandaag, gaan we 'onze vriend', die ons overal heeft gebracht, terug brengen. We zijn op tijd vertrokken om ook nog even te kijken bij de terminal waar we morgen om 13.45 uur de vlucht terug naar huis nemen.

Vandaag, waar we inchecken in ons laatste hotel van deze vakantie, Holiday Inn Express. We hebben best veel gekocht en verdelen alles zo goed mogelijk over de koffers. Zelfs nog even gewogen bij de fitnessruimte, we zitten goed!

Vandaag, na het inchecken nog even gewandeld langs de San Francisco Bay. Vlakbij het vliegveld genieten we nog even van de landende en opstijgende vliegtuigen. Morgen zijn we zelf aan de beurt!

Vandaag, ons laatste 'avondmaal' in Amerika. Heerlijk gegeten trouwens bij Max's. Het toetje, creamy eclair (eigenlijk voor één persoon, waar laten ze het!) meegenomen naar het hotel om later in de avond (een stukje) te nemen....en anders morgen op het vliegveld.

Vandaag, we praten onder het eten nog even over hoogtepunten. Wat heeft het meest indruk op je gemaakt. Voor Peet is dat Monument Valley, voor mij Grand Canyon. We hebben beide het idee dat dit niet de laatste keer is dat we Amerika bezoeken, sterker nog, we zijn al aan het kijken voor een volgende keer.

Morgen nemen we afscheid van Amerika, onze vakantie zit erop! Maar wat hebben we genoten, van de mensen, immense 'mall's', awesome nature, vooral de natuur! Bedankt voor het lezen van onze verhalen, het was leuk jullie mee te nemen op onze reis! Tot Nederland!

Lieve groeten,

Peter en Margareth.

Erik

Toch snel gegaan.....,.was leuk om er via deze weg ook een beetje bij te zijn.....tot gauw.

Karin pover

Het was top om dit mee te mogen maken. Jullie hebben een geweldige reis gehad.gaaf hoor!